donderdag 16 oktober 2014

Scheepjes cal - Week 1

Met een betoverende blik kijk ik naar het kleurrijk wollenpakket.
Ik wil gelijk beginnen met haken van het 1e patroon, maar kan niet kiezen welke kleur ik zal nemen.

Eigenlijk maakt het ook niet uit, niet moeilijk doen en gewoon een kleur pakken.
Ondanks dat en een paar gedachtes later pak ik fuchsia roze.
Scheepjes cal, week 1 wordt Fuchsia roze...

Iedere week worden er 6 vierkantjes gehaakt met 1 patroon.
Ga ik voor 1 kleur of meerdere kleuren?
Ik houd van kleur, maar meerdere kleuren in één patroon wordt voor mij toch echt te bont.
In gedachten denk ik terug aan mijn betoverende blik met het kleurrijk wollenpakket en na 3 fuchsia roze vierkantjes besluit ik dat de andere 3 olijfgroen worden.

Patroon: Scheepjes cal 2014
Wol: Scheepjeswol Cotton 8
Geleverd door: Wolplein


Scheepjes cal © Pluizewol - oktober 2014




Geen opmerkingen:

Een reactie posten