maandag 20 oktober 2014

Vest

Volg je mijn blog, dan weet je dat ik van de zomer Fenna wol heb gekocht.
Tien bollen Fenna voor een warm vest. 

Dit wordt mijn 1e vest en dan is een bestaand patroon uit een tijdschrift wel zo ideaal.
Maar het vinden van een leuk patroon valt niet mee.
Of ik heb te weinig wol of de stekenverhouding klopt niet...zucht.
Ik leg het tijdschrift aan de kant en besluit mijn eigen creativiteit te volgen....

Minuten en uren tikken voorbij. De ochtend begint en is het al donker als ik aan de laatste toer begin.
Na vele toeren is dan "eindelijk" mijn vest klaar.
Een lang vest met stokjes, een bobbelsteek en een brede kraag.

Ben stiekem wel een beetje trots...hihi.

Vest herfst:
Patroon: Eigen ontwerp (niet te koop)
Wol: Fenna


Vest © Pluizewol - oktober 2014





2 opmerkingen:

  1. wauw wat een schitterend vest. Zoiets ben ik al tijden naar op zoek maar kan geen geschikt patroon vinden. Jammer dat je patroon niet te koop is anders zou kandidaat zijn. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te lezen dat je mijn vest mooi vindt.

      Op internet en in tijdschriften kon ik ook geen leuk patroon vinden en ben toen zelf maar gaan 'freubelen".
      Ik kan het patroon niet online zetten, omdat ik zelf niet meer weet wat ik heb gedaan.
      Misschien dat ik over een tijdje het patroon ga uittekenen. Dan tel ik één voor één alle steken...maar ik beloof niets.


      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen