zaterdag 15 november 2014

Scheepjes cal - Week 7

Het patroon van week 7 vind ik niet mooi en met mijn eigen creativiteit heb ik een ontwerp gemaakt.
Ik noem het "de Vlindertuin", een patroon met een (ster)bloem en 4 fladderende vlinders.

Jij nieuwsgierig aagje, krijgt dit patroon van mij cadeau, maar daar moet je wel iets voor doen.
Een krabbeltje is al voldoende. Vermeld dan wel even "Patroon de Vlindertuin", dan weet ik dat het om het patroon gaat. Een berichtje via de email kan natuurlijk ook ;-)

Laat een krabbeltje achter en vergeet niet om een foto te sturen van jou Vlindertuin.....beloofd? 

Veel plezier met je Vlindertuin!


Patroon: Eigen ontwerp Pluizewol
Wol: Scheepjeswol Cotton 8
Kleuren: Groen en IJsblauw
Geleverd door: Wolplein


Scheepjes cal © Pluizewol - november 2014




2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie square heb je ontworpen, de vorige weken heb ik ook net bekeken en die zijn ook mooi. Leuke cal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marion.

      de Scheepjes cal is idd. een leuke cal. Ik heb al wel twee dekens, maar nog niet van katoen.
      Volgend jaar zijn er een 2 nieuwe cal's: Dutch Mystery Crochet Along (besloten groep op facebook) en Crochet Along 2015. Ik denk dat ik dan ook weer mee ga doen....moet alleen nog even bekijken welke van de 2.

      Wie weet ga ik zelf wel een deken ontwerpen ;-)

      Creatieve groet van Mandy

      Verwijderen