zaterdag 29 november 2014

Winterbloesem

Je bent er weer!, Je bent vast nieuwsgierig naar week 9.
Met trots presenteer ik aan jou Winterbloesem. Een creatief ontwerp van eigen hand.

Jij nieuwsgierig aagje, krijgt dit patroon van mij cadeau, maar daar moet je wel iets voor doen.
Een krabbeltje achterlaten is al voldoende. Vermeld dan wel even "Patroon Winterbloesem", dan weet ik dat het om het patroon gaat. Een berichtje via de email kan natuurlijk ook ;-)

Stuur je mij ook een foto van jou Winterbloesem?
Ik wens je veel haakplezier.

Patroon: Winterbloesem, eigen ontwerp Pluizewol
Wol: Scheepjeswol 8
Kleuren: Licht groen en Paars



Winterbloesem © Pluizewol - november 2014






6 opmerkingen:

  1. Hallo Mandy,
    Ik ben ook bezig met de Scheepjes cal. Ik doe het in mijn eigen tempo want tussendoor is er nog zoveel meer wat er gehaakt 'moet' worden. Ik zou heel graag jouw patronen van de winterbloesem en de vlindertuin willen ontvangen. Ik vind namelijk ook niet alle originele patronen even mooi en ik zou ze graag vervangen voor die van jou of mijn deken er mee willen vergroten. De sneakpeak van week 10 ziet er ook alweer zo leuk uit... ik ben benieuwd.
    Groetjes,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Barbara,

      Ik haak ook in mijn eigen tempo. Voor mijn blog haak ik per week 2 "vierkantjes. Nu alle weken zijn gehaakt heb ik alle tijd om de overige te haken.

      Zou je mij een mailtje willen sturen?, dan beantwoord ik jou mail met het haakpatroon van Winterbloesem en de Vlindertuin.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  2. Die variatie is ook heel leuk... Ik ben ook de cal aan het haken, maar "huppel" wat achter!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Sofie,

      Je "huppelt" niet wat achter....het is juist fijn om het in eigen tempo te doen.
      Ik moet ook nog heel wat vierkantjes haken. Het aan elkaar vastmaken moet dan even op zich wachten.

      Ik heb ook geen idee hoe mijn deken eruit gaat zien, maar dat maakt het juist zo leuk!
      De cal haken doe ik met plezier....en niet als een wedstrijdje alle weken "op tijd" af te hebben.

      Wil je het haakpatroon van de Winterbloesem? stuur mij even een berichtje, dan krijg je van mij een PDF bestand retour.


      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  3. Ik ben nog maar pas met de scheepjescal begonnen, maar zou heel graag je winterbloesempatroon willen gebruiken kan dat nog?
    Groetjes, Margo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Margo,

      Zou je mij een mail willen sturen naar info@pluizewol.nl
      Dan beantwoord ik jou mail met een haakpatroon van Winterbloesem.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen