woensdag 10 december 2014

Scheepjes cal - Week 10

De Scheepjes cal doet mij denken aan pannenlappen, die ik aan elkaar haak tot één grote deken.
Ik noem het ook "mijn pannenlappendeken" en met die gedachten ben ik op het idee gekomen om mijn gehaakte pannenlappen uit grootmoeders tijd er in te verwerken. 

Dit patroon geef ik de naam Rosalie, vernoemd naar mijn oma.
Rosa (roos) is de grote gehaakte de bloem en Alie is de naam van mijn oma. 

Week 10 zal niet mijn laatste vierkantje zijn voor deze cal. Ik moet er nog heel veel haken en met de extra wol die ik heb besteld wordt het een grote deken.

Even ter informatie:
Week 10 is voor mij een speciaal patroon, die ik voor mezelf wil houden.
Een haakpatroon zal ik dan ook niet delen op mijn blog.



Rosalie © Pluizewol - december 2014



















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen