dinsdag 23 december 2014

Scheepjes cal - Week 11

Sorry voor het late berichtje.
Mijn laptop had een reparatie nodig, vandaar dat er geen nieuwe updates zijn geplaatst op mijn blog. 

Ik heb de vertraging een beetje ingehaald met vierkantjes haken en het maken van nieuwe patronen.
Vol enthousiasme ging ik aan de haak, maar dat werd al gauw een sobere stemming.
Voor een aantal patronen heb ik geen haakkatoen meer :-( Daar zat ik dan...zonder laptop en te kort aan haakkatoen.

Inmiddels is de laptop weer gemaakt en kan ik weer een update plaatsen.
Week 11 is een beetje van mezelf en een beetje van Haken & Kleur.
Mijn inspiratie was het bloemetje van "Feestelijke ronde hangers". 
Ik heb het kleine bloemetje gebruikt en ben daarna mijn eigen idee gaan haken. 

Nu is het wachten op nieuw haakkatoen, dan kan ik ook de laatste vierkantjes haken. :-)


Patroon: Vetplantje, eigen ontwerp Pluizewol
Wol: Scheepjeswol 8
Kleuren: Licht groen en Lila


Vetplantje© Pluizewol - december 2014


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen