zondag 25 januari 2015

Rosalie sjaal *Sneak peek*

Een winterse zondag, met een haaknaald in mijn hand en zomerse bolletjes wol om mij heen....

"Van de week was ik bij AH voor een paar boodschapjes en mijn aandacht trok naar het hippe theeblikje.
Die is leuk! Ik kijk er naar, pak het vast en zet het weer terug.
Mijn gedachten zijn bij het boodschappenlijstje, welke ik ben vergeten. Kriskras loop ik de winkel door; ijsthee...yoghurt...mandarijnen...kaas...brood... Heb ik alles? Ja, ik heb alles.
Ik loop naar de kassa en mijn voeten nemen een korte omweg en bij het het hippe theeblikje blijf ik staan.
Ik kijk er naar, pak het vast en leg het in mijn boodschappenmandje".

Het hippe theeblikje is mijn inspiratie voor een nieuw zomers haakwerkje.
Roze, olijfgroen en oud blauw zijn de kleuren voor mijn Rosalie sjaal, een eigen ontwerp van Pluizewol.

Ik ga gauw aan de haak en wens jullie een creatieve zondag.


Rosalie sjaal © Pluizewol - januari 2015



4 opmerkingen:

  1. Mooie zomerse kleurtjes. Ik ben zeer benieuwd naar je ontwerp.

    fijne maandag.

    groet,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Anita.

      Gisteren begonnen met een proeflapje haken, maar ben er nog niet tevreden over :-(
      Mijn creatieve bovenkamer gaat heel hard werken om een mooi patroon te maken.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel!
      Ik ben druk aan de haak met een ontwerp. Heb zoveel ideeën dat ik het liefst alles tegelijk wil doen.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen