dinsdag 6 januari 2015

Scheepjes cal - Pannenlappendeken

Na een paar stille weken, met weinig of geen nieuwe updates, begin in aan het eerste berichtje van het nieuwe jaar. Het zal dan ook geen verrassing zijn als het over de "Scheepjes cal" zal gaan.

Een aantal maanden geleden ben ik begonnen met de Scheepjes cal. Ik heb er lang over getwijfeld of ik wel mee zal doen, maar ik was net als jij nieuwsgierig. Gewoon doen!, was mijn conclusie. En zo geschiedde.....

Al die weken ben ik met mijn deken bezig. Ik noem het "mijn Pannenlappendeken"
Jij als trouwe volger weet wel waarom...hihi.


Afgelopen week ben ik begonnen met de indeling. Waar moet welk patroon? En waarom deze kleur hier en de andere kleur daar? Ik verzamel alle kleuren en haak de eerste rijen aan elkaar. Bij de helft aangekomen heb ik alles weer uit elkaar gehaald.... Het was gewoon niet naar mijn zin :-(

Ik heb een nieuwe indeling gemaakt. Ondanks de vele patronen en kleuren wilde ik enigszins rust creëren. Of dat mij is gelukt? geen idee, het resultaat zie ik pas als de laatste steek is gehaakt ;-)


Pannenlappendeken © Pluizewol - januari 2015

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Kleurrijk is het zeker.

      Vanmiddag heb ik de laatste steek gehaakt en zijn alle vierkantjes aan elkaar gehaakt.
      Het liefst begin ik nu aan de rand, maar mijn handen hebben na een dag haken ook rust nodig ;-)

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  2. ziet er veelbelovend uit ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen