zondag 25 januari 2015

Sophie's Garden sierkussen

Hé je bent er weer! Ga je mijn Sophie's Garden weer bewandelen?
Hoe vond je de laatste wandeling? Heb je bij het verlaten van de tuin nog achterom gekeken? 
Niet? aaah je was het vergeten.

Vandaag wandel ik niet met je mee, je weet inmiddels de weg....
Bij de grote houten poort, die overigens piept en kraakt, loop je naar binnen. 
Wat je dan ziet is één grote betoverende tuin, rijk gevuld met paarse viooltjes en takken die in elkaar overlopen.

Je krijgt van mij een wandelroute mee, die zal je nodig hebben sinds je laatste bezichtiging.
De paarse viooltjes en de weelderige takken zijn de laatste dagen flink gegroeid en omsluiten het geheel tot één groot vierkant. Dus volg de wandelroute, dan blijf je altijd op het rechte pad en zal je niet gaan dwalen.

Weet je wat nu zo bijzonder is?
Mijn betoverende tuin zal altijd bloeien. Ik hoef er niets voor te doen, enkel een keer bewonderen hoe mooi ze is...
Om haar in de winter warm te houden bekleed ik haar met een aqua of oker jasje van stof.
En als ze is in het voorjaar een mooie sierkussen is, dan pronkt ze in al haar glorie.

Wil je mijn Sophie's Garden nog een keer bewandelen? De grote houten poort is altijd open, je bent altijd welkom!
Vergeet niet bij het verlaten van de tuin, achterom te kijken en neem alle geuren mee in een herinnering aan kleur.


Sophie's Garden © Pluizewol - januari 2015

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk geschreven en wat is 'ie mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment.
      Heb je genoten van de wandeling? ;-)

      Sophie's Garden Cal wil ik ook gaan haken.
      Zoveel nieuwe ideeën, ik kom tijd te kort...zucht, hihi.


      Creatieve groet van Mandy

      Verwijderen