vrijdag 13 februari 2015

Lemoni krukje

Op de blog van Jipbyjan zie ik een lief schattig krukhoesje.
Verliefd kijk ik naar het krukje. 
Een leuk idee! en zeker bij het nieuwe interieur van mijn slaapkamer.

Ik twijfel geen moment en als een "snelle jelle" fiets ik naar de Action. Met een beetje tegenwind en enigszins uitgeput stap ik de winkel binnen, het is tenslotte ook de laatste dag van de weekactie.

Kriskras loop ik de winkel door op zoek naar het houten krukje. Mijn ademhaling gaat met hoge snelheid op en neer....het zal toch niet hè. Ik loop naar de tuinafdeling en achterin het gangpad staan 6 houten krukjes.
Een grote glimlach straalt op mijn gezicht. Eén diepe zucht van opluchting en een hoeraatje betoveren mijn gedachten.



Lemoni krukje © Pluizewol - februari 2015





6 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Die krukjes brengen wat teweeg he? ;-) Fijn dat ze ze nog hadden bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Idd. een hele "hype" geworden ;-)

      Ik ga genieten van mijn krukje en al het moois op jou blog.
      Dank je wel voor het delen van het patroon.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  2. Leuk dat krukje en een mooi patroon en kleur echt een hip krukje marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment.

      Het krukje staat te pronken in de woonkamer :-)
      Ik ga nog een krukhoesje maken in een andere kleur, dan kan ik een keer wisselen.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  3. Het krukje ziet er prachtig uit. Fijn dat de Action je niet teleurstelde. Goed idee om er nog een hoes bij te maken. Dan kun je ze af en toe wassen en afwisselend gebruiken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margaret voor je compliment.

      Voor ik begon, twijfelde ik welke kleur ik zou doen. Ach waarom moeilijk doen?, dan haak ik er toch twee.
      Eén voor de winter en één voor de zomer ;-)

      De laatste toer heb ik met elastiek gehaakt, zo kan ik de hoes makkelijk wisselen.


      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen