dinsdag 31 maart 2015

Bohemian kip

Gisteren was ik bij Action. Ik was op zoek naar paaseitjes, maar die hadden ze niet meer.
Nu ik er toch ben, loop ik de winkel even door. Hmm....had 't misschien beter niet kunnen doen, mijn winkelmandje was inmiddels gevuld met paasdecoratie, gekleurde lantaarntjes en een paastak.
De paastak hangt voor het keukenraam en is versierd met paasdecoratie. Hoewel versierd? De Bohemian kip is de enige versiering. Maar wees niet getreurd, iedere dag komt er een versiering bij. Nieuwsgierig naar mijn paastak? Je bent een nieuwsgierig aagje, maar je moet toch echt even wachten tot het Pasen is.

Wil je de "Bohemian kip" ook haken?
Haakpatroon vindt je bij Drops.

Bohemian kip © Pluizewol - maart 2015 



7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk vrolijk kipje. En ik ben idd nu wel een nieuwsgierig aagje :D
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Morgen ga ik verder met mijn paastak, ben zelf ook wel nieuwsgierig hoe het wordt ;-)

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Dank je wel voor het compliment. Ik vind 'm zelf ook zo schattig.
      Drops is één van mijn favoriete sites en bij toeval kwam ik de nieuwe paaskalender tegen.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  3. Leuk, een échte bohemian kip! Ben benieuwd naar je paastak!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee of ze er ook echt zo uitzien...hihi, maar vind de kleurcombi wel bij de Boheemse stijl passen.
      Ben zelf ook benieuwd naar mijn paastak. Morgen ga ik er mee aan de slag....moet wel voor de pasen af ;-)

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  4. Super, die kipjes!! Vrolijk en schattig :-)

    BeantwoordenVerwijderen