vrijdag 13 maart 2015

Pannenlap hip & pip

Een mix van Sophie's Garden, de bonte kleuren van Pip en mijn eigen creativiteit wordt een kleurrijke pannenlap.


De pannenlap is gemaakt van 100% katoen en gevuld met Thermolan vlieseline dat bestand is tegen hitte.
Je kan de pannenlap ook gebruiken als onderzetter. Het design is een mix van Sophie's Garden en de creativiteit van Pluizewol. Zo is er in dezelfde stijl een raamhanger en bont gekleurde kip gehaakt. 



pannenlap hip & pip © Pluizewol - maart 2015 



7 opmerkingen:

  1. Mooie pannenlap waar een mens vrolijk van wordt tijdens het koken.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wordt er ook zo vrolijk van. En met het mooie weer vandaag kook ik met nog meer plezier :-)


      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  2. Super! De kleuren vind ik heel mooi en je hebt het haakwerk mooi gefotografeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je compliment.
      Ik wordt ook vrolijk van de kleuren.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  3. Heel erg leuk!! Ik houd altijd de tinten van m'n keuken aan, dus 'saai' grijs, maar dit is wel heel erg vrolijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Saai" grijs is ook heel mooi :-)
      Volgende keer een kleurtje erbij....gewoon doen!

      De pannenlappen die ik heb gehaakt zijn allemaal verschillend van patroon en kleur. Het is één kleurrijk geheel, waar ik vrolijk van wordt.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen