donderdag 9 april 2015

Wol en Wol

Het was liefde op het eerste gezicht!
De kleuren zo mooi van Ibiza blauw naar Caribisch fuchsia en van Toscaans geel naar Sahara bruin...

Na een dromerige wereldreis wordt ik weer wakker in de wereld van nu. Mijn ogen blijven maar staren naar de bolletjes wol. Het zijn de laatste bollen en ik kan ze niet laten liggen. Met een grote glimlach en een winkelmandje vol loop ik naar de kassa...

Twintig bolletjes liggen nu in mijn haakmand. En iedere dag kan ik er verliefder naar kijken, maar zo komt er geen steek op de haak! Wordt het een zomerse omslagdoek?, een kleurrijk vestje, een grote woonkussen misschien? Of zijn er nog meer leuke ideeën die ik door mijn roze bril nog niet heb gezien?

Wat zou jij er van maken? Wellicht heb jij een leuk idee!



4 opmerkingen:

  1. Heerlijk he al die mooie bolletjes, ik kan daar ook enorm van genieten ;) Ik hoef geen grote cadeaus, mij maak je blij met een bolletje garen zeg ik dan :D
    Ik denk dat ik er mooie zomerse woonkussens voor op het terras van zou maken, lekker fleurig loungen ;)
    Succes met bedenken wat je ermee gaat doen, ik ben echt heel benieuwd :D
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Wendy,

      Ik geniet ook zo van bolletjes wol. Haken is echt mijn hobby.
      Een grote woonkussen was ook mijn eerste gedachten. Ik heb de zitkussens van mijn oude bank bewaard om er "ooit" een gehaakte lounge kussen van te maken. Hmmm nu weet ik het zeker....het wordt een grote woonkussen (60x60x15 cm) voor op het balkon.

      Idd. lekker fleurig loungen hihi.

      Verwijderen
  2. Wat leuk! Ik ben benieuwd naar jouw zomerse loungekussen ;)

    Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award! Je vindt de informatie hierover op mijn blog http://wendysmhaaksels.blogspot.nl/2015/04/nominatie-liebster-award.html?m=1

    Fijne dag!
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat ik ben genomineerd voor de Liebster Award :-)
      Ik zal je vragen beantwoorden.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen