vrijdag 27 november 2015

Autumn Leaves omslagdoek

In de kast pronken 5 bollen Fenna. Mijn betoverende blik is aan het staren,
maar mijn creatieve bovenkamer heeft nog geen inspiratie om er wat mee te doen.

Mijn betoverende blik kan de verleiding niet meer aan
en zonder te bedenken waarom, heb ik ineens een bol in mijn hand.

Ik pak een haaknaald, 5 mm voor deze keer.
De eerste steken gaan op de naald en glijden er net zo makkelijk weer af.
Zal de tweede steek ook zo makkelijk gaan? 
eens zien wat mijn haaknaald doet....


Kleuren vloeien in elkaar over, in prachtige tinten.
Alsof er herfstbladeren langzaam dwarrelen, enkel de geur die ontbreekt.

Autumns Leaves is een ontwerp van Pluizewol.
En omdat december een feestelijke maand is, krijg je van mij ook een cadeau! *

Autumn Leaves haakpatroon

6 opmerkingen:

  1. Prachtige, warme kleuren. Ik ben benieuwd hoe de omslagdoek er uit ziet. Jammer dat de Wibra maar af en toe van dit garen heeft liggen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Margaret,

      Ja jammer, dat de Wibra niet heel het jaar de Fenna verkoopt. Ik vind Fenna heerlijk weghaken.

      Mijn omslagdoek was al een aantal weken klaar, maar kwam er niet toe om deze om mijn blog / site te plaatsen.
      Het haakpatroon staat is nu online. Een link verwijst je naar mijn site.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  2. Ik hou van herfstkleuren, prachtig
    Ben benieuwd naar je omslagdoek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Chéries,

      De kleuren zijn ook mooi en zeker voor dit seizoen.
      Het haakpatroon staat is nu online. Een link verwijst je naar mijn site.

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen
  3. Wat een leuk luchtig patroon, ik ben al een eind op weg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Margo,

      Leuk dat je Autumn Leaves haakt!
      Je kan de omslagdoek ook als sjaal en kol dragen.

      De rand moet ik nog uitwerken, dat is even een gepuzzel. Ik ben een linkshandige haakster en met schrijven van een patroon ga ik dan tegen de draad in ;-)

      Eind van de week plaats ik een nieuwe update van de rand.


      Ik wens je veel haakplezier!

      Een creatieve groet van Mandy

      Verwijderen