zaterdag 19 december 2015

Rudolf het wollige rendier

Je kent ze vast wel, die ‘o zo leuke’ kersttruien met een gebreid kersttafereel.
Tja wat zal ik daar van zeggen...
Met dat idee is het ontwerp van Rudolf ontstaan.
Ik wil je graag voorstellen aan Rudolf het wollige rendier.

Rudolf is een wollige rendier. Hij woont in het koude hoge noorden.
Zodra de eerste sneeuwvlokken naar beneden dwarrelen,
rent Rudolf naar buiten en wroet hij met zijn neus door het verse sneeuw.
Hij wroet en wroet en wroet en wroet.
Kijk nou, Rudolf zit helemaal onder de sneeuw. 1, 2, 3, 4, 5 (tel je mee) 6, 7, 8, 9, 10.....
En nog veel meer kleine sneeuwballen plakken aan zijn kop.

Weet jij hoe Rudolf eruit ziet?
Volg het haakpatroon en tel alle sneeuwballen op zijn kop. Doe je mee?


Haakpatroon van Rudolf kan je nu downloaden.

5 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het mooie patroon!

    Fijne feestdagen.

    Groetjes,
    Hildegarde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kussen. Dank je voor het delen van dit toffe patroon.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kussen,mooie kleur ook.
    Dankjewel voor het patroon.
    Ik vind je logo ook zo leuk met het schaapje en bolletje wol.
    Fijne dagen !

    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kussen. Die zet ik op mijn to do-lijstje. Bedankt voor het delen.

    BeantwoordenVerwijderen