dinsdag 2 februari 2016

Gypsy Summer


Ik verlang naar de lente...

Ik ruik het vers gemaaid gras, met een vleugje zomerse bloemen in bonte kleuren.
In de verte hoor ik vogels, ieder met een vrolijk wijsje.

De voorjaarskriebels dwarrelen door mijn gedachten.
Met een betoverende blik staar ik naar een kleurenpracht
van bolletjes haakkatoen en gehaakte granny's.




Met de voorjaarskriebels in mijn gedachten, haak ik de granny's aan elkaar.

Ik zie een pracht van kleur met al haar schakeringen.
Zo trots ben ik op mijn eigen ontwerp,
zeg ik stilletjes in verlegenheid....


© Ontwerp & Idee: Pluizewol

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren daar krijgt iedereen voorjaarskriebels van.
    Grtz,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mag je best trots op zijn! Ik vind de kleuren geweldig!
    En ik wil ook lente en zomer!!
    Knap werk!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kleurtjes en leuke granny ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor alle complimenten.

    Door de vele andere haakwerkjes, heb ik soms tijd te kort om het andere af te maken.
    Gypsy Summer ligt nog heel even in de lappenmand...moet nog een lapje stof vinden voor de achterkant ;-)

    Een creatieve groet,
    Pluizewol

    BeantwoordenVerwijderen