donderdag 21 april 2016

Safraans mozaïek

De tijd lijkt te hebben stil gestaan. Er gebeurd weinig tot niets op de site van Pluizewol.
Ik zeg lijkt, want op de achtergrond is Pluizewol druk met het verzamelen
van wol, kleur en haakpatronen.


Patronen ontstaan niet vanzelf, daar is even tijd voor nodig.
 Saffraans mozaïek is daar één van!

Veilig en wel, ligt het nog in de lappenmand.
Een lappenmand vol met nieuwe inspiratie en ontwerpen. 
En met mijn kritische blik is Safraans mozaïek nog niet helemaal zoals ik het wil ;-)
Het is ook een kunst om restjes haakkatoen tot de laatste centimeter te gebruiken.

Voor de nieuwsgierige aagjes met een kritische blik als ik,
de foto is hier en daar niet optimaal (qua scherpte) te bewonderen.
De fotografe (ikzelf) is hier van bewust en heeft dat ook met opzet gedaan ;-)
De reden waarom? vertel ik je later. 

Ik duik nog even de lappenmand.
Safraans mozaïek moet toch echt haar best doen om straks al haar charme laten zien.....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen